Monday, June 4, 2012

Ya Allah.....

Ya Allah,...
I've been attending numbers of meetings with few eminent persons in the world, I've been handling so many complicated issues and tasks with a limited time. I've been having and handling some complicated problems before and Yes, those days will be a busy, difficult and tiring days for me in the past.

But today, it's different.
I never ever feel going through the longest day i ever had in my whole life until yesterday and today.
Every minutes and hours.... It is like a tormenting my soul, heart and every nerves that i had...
Today is the hardest and difficult day i ever had and i know its only the beginning as there'll be four days more to come....

Ya Allah yang Maha Besar,
Aku mohon, Berikanlah kekuatan kepadaku untuk menjalani semua ini
Ya Allah yang Maha Mengetahui Segala yang terjadi di bumi ini,
Aku mohon,....berikan aku ketabahan dan ke ikhlasan...

Subhanallah yaa Allah...
Berikan aku kelapangan hati dan berikan aku kemudahan untuk menerima...
Ternyata mengatakan tidak semudah dengan menjalankan..........

Ya Allah, berikanlah petunjuk-Mu.... apa yang harus aku lakukan untuk melewati hari demi hari?



No comments:

Post a Comment